Informācija par NEPLP sēdi 1. decembrī

01.12.2016 13:29
Izdrukāt:

Pagarina līgumu ar Sportacentrs.com TV par bezmaksas virszemes apraidi

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) 1. decembra sēdē pieņēma lēmumu pagarināt līgumu par sabiedriskā pasūtījuma daļas nodošanu televīzijas programmai Sportacentrs.com TV (SIA „4.vara“). Līgums pagarināts līdz 2017. gada beigām. Konkursā par sabiedriskā pasūtījuma daļas nodošanu Sportacentrs.com TV uzvarēja 2015. gada novembrī. Šo konkursu NEPLP izsludināja pēc tam, kad no bezmaksas televīzijas programmu saraksta tika izslēgta SIA “Ogres Televīzija”.

Sportacentrs.com TV 2017. gadā turpinās pārraidīt tiešraides no dažādiem sporta pasākumiem, kopumā gada laikā iecerēts nodrošināt 260 tiešraides.

Kā jau ziņots, NEPLP izsludinātajā konkursā par reģionālās tematikas raidījumu veidošanu no 2017. gada līdz 2019. gadam uzvarēja SIA „Vidzemes televīzija“ (programma Re:TV). Savukārt konkursā par informatīvi dokumentālās tematikas raidījumu veidošanu no 2017. gada līdz 2019. gadam uzvarēja AS „TV Latvija“ (programma RīgaTV 24).

Šobrīd virszemes apraidē bez maksas Latvijā ir skatāmi pieci televīzijas kanāli: LTV1, LTV7, Re:TV, RīgaTV 24 un Sportacentrs.com TV.

Noslēdzas konkursi par radio frekvencēm Valkā

NEPLP izsludinātajā konkursā par apraides tiesību piešķiršanu radio programmas veidošanai Valkā 104,5 MHz frekvencē uzvarēja sabiedriska organizācija „Jauniešu klubs „Pēda““. Konkursa uzvarētājs veidos nekomerciālu radio programmu „Radio Valka“ latviešu valodā. Radio programmu veidos un producēs Māris Žigats.

NEPLP izsludinātajā konkursā par apraides tiesību piešķiršanu radio programmas veidošanai Valkā 93,2 MHz frekvencē uzvarēja SIA „QBS“, kas veido nekomerciālu radio programmu „Radio Marija“ latviešu valodā.

Iepazīstas ar LTV un LR revīzijas ziņojumiem, anulē apraides atļaujas

NEPLP 1. decembra sēdē iepazinās ar revīzijas komisijas ziņojumiem par VISA „Latvijas Radio“ (LR) un VSIA „Latvijas Televīzija“ (LTV) darbību šā gada deviņos mēnešos.

NEPLP 1. decembra sēdē anulēja apraides atļaujas elektroniskajiem plašsaziņas līdzekļiem SIA “Smiltenes TV”, SIA “Zemgales novadu televīzija”, SIA “Ogres televīzija” un SIA “Voxell Baltic”.