Informācija par NEPLP sēdi 13. oktobrī

13.10.2016 14:41
Izdrukāt:

Precizē un papildina vadlīnijas par reklāmas izvietošanu TV un radio

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) 13. oktobra sēdē jaunā redakcijā apstiprināja vadlīnijas par Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likuma piemērošanu par audiovizuālu komerciālu paziņojumu izvietošanu TV un radio programmās. Vadlīniju mērķis ir veidot vienotu izpratni un uzraudzību audiovizuālo komerciālo paziņojumu izvietošanas jautājumos. Vadlīnijās skaidroti un reglamentēti tādi komerciālu paziņojumu veidi kā daļēja ekrāna reklāma, pašreklāma, produktu izvietošana, sponsorēšana, radio un TV veikals un citi, kā arī skaidrots slēptu audio un audiovizuālu komerciālu paziņojumu, kā arī slēptas politiskās reklāmas jēdzieni.

LR jāiesniedz attīstības stratēģija trim gadiem

NEPLP uzdeva VSIA „Latvijas Radio“ (LR) līdz šā gada 14. novembrim iesniegt LR darbības stratēģiju vidējam termiņam (2017.g. – 2019.g.). Stratēģijā jāiekļauj uzņēmuma ilgtermiņa attīstības un investīciju plāns, apzinot stratēģijas īstenošanai nepieciešamos resursus, sasaistot to ar budžeta plānošanas principiem.

Lemj par grozījumiem apraides un retranslācijas atļaujās

13. oktobra sēdē NEPLP sēdē anulēja SIA „RNR Ltd“ izsniegto apraides atļauju. NEPLP neapstiprināja SIA „Ērika un Co Ltd.“ lūgumu papildināt retranslējamo programmu sarakstu ar Krievijas TV programmu „RTR Planeta“ un pieprasīja papildu informāciju par TV programmas retranslācijas tiesībām Latvijā.

Apstiprina komerctelevīziju sabiedriskā pasūtījuma izpildi septembrī

NEPLP 13. oktobra sēdē apstiprināja televīziju Sportacentrs.com TV (SIA „4.vara“) un Rīga TV24 (AS „TV Latvija“) saistību izpildi šā gada septembrī. NEPLP iepazinās ar televīziju iesniegtajiem finanšu dokumentiem un atskaitēm par sabiedriskā pasūtījuma izpildi.

Sportacentrs.com TV septembrī sabiedriskā pasūtījuma ietvaros pārraidījusi 25 tiešraides no dažādiem sporta pasākumiem (sabiedriskā pasūtījuma apjoms – 33 110 eiro).

Rīga TV24 šā gada septembrī sabiedriskā pasūtījuma ietvaros pārraidījusi 12 raidījumus „Preses klubs“, piecus raidījumus „Globuss“, kā arī dokumentālās filmas „Uga Skulme“ un „Oto Skulme“ (sabiedriskā pasūtījuma apjoms – 23 041 eiro).